REGULAMIN SZKOLEŃ

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie w odniesieniu do Szkoleń, których Organizatorem jest Polski Instytut Hipnozy i Terapii Transpersonalnych Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Dzieci Warszawy 27A/156 02-495 Warszawa, NIP 522-308-71-82, zwana dalej “Organizatorem”.
  2. Organizator realizuje Szkolenia w zakresie, terminach i cenach szczegółowo opisanych w ofercie dostępnej pod adresem https://polskiinstytuthipnozy.pl/szkolenia/
  3. Informacje znajdujące się na stronach polskiinstytuthipnozy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Użytkownik wypełniając Formularz za pomocą Serwisu, składa ofertę zakupu określonego  Szkolenia, na warunkach podanych w informacji o tym  Szkoleniu.

Przez pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:

  • Organizator – Polski Instytut Hipnozy i Terapii Transpersonalnych Sp. z o.o
  • Szkolenie – szkolenie, kurs lub warsztaty organizowane przez Organizatora.
  • Uczestnik – osoba fizyczna zgłoszona do udziału w Szkolenie, która wpłaciła zaliczkę z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu.
  • Umowa – umowa zawierana pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa jest zawierana na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 683).
  • Formularz zgłoszeniowy – formularz dostępny na stronie https://polskiinstytuthipnozy.pl z ofertą danego Szkolenia umożliwiający zarejestrowanie się na dane Szkolenie.

§2 ZGŁOSZENIE UDZIAŁU I WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest wysłanie wypełnionego formularza przez zgłaszającego się do Organizatora, poprzez stronę polskiinstytuthipnozy.pl oraz dokonanie wpłaty zaliczki na poczet szkolenia.
  2. Osoba zgłaszająca się wypełniając i wysyłając formularz oświadcza, iż zapoznała się z treścią oraz akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu, stanowiącego integralną część zawieranej Umowy.
  3. Osoba zgłaszająca się jest zobowiązana do dokonania opłaty związanej z udziałem w szkoleniu zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej https://polskiinstytuthipnozy.pl/szkolenia/
  4. Cena szkolenia nie obejmuje kosztów przejazdu na szkolenie oraz zakwaterowania i wyżywienia, które Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
  5. Uczestnicy, którzy nie ukończyli 18 roku życia mogą wziąć udział w szkoleniach wyłącznie za pisemną zgodą swoich rodziców lub opiekunów.
  6. Liczba Uczestników Szkolenia jest ograniczona. O wpisie na listę Uczestników danego Szkolenia decyduje kolejność dokonania wpłat. Wpłaty należy dokonać nie wcześniej, niż po otrzymaniu od Organizatora prośby o nią w mailu.
  7. Moment zaksięgowania wpłaty na koncie Organizatora stanowi chwilę zawarcia Umowy, wiążącej obie strony transakcji.
  8. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy będą umieszczone na liście rezerwowej, o czym osoba zgłaszająca się zostanie niezwłocznie poinformowana.
  9. Akceptując Regulamin Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Szkolenia oferowane przez Organizatora nie zastępują psychoterapii, diagnostyki medycznej, leczenia medycznego, farmakologicznego, pomocy lekarskiej i mają charakter wyłącznie edukacyjny.
  10. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to, w jaki sposób i z jakimi skutkami korzysta się z wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Szkoleń.
  11. Uczestnicy będący w trakcie jakiejkolwiek formy leczenia są proszeni o skonsultowanie udziału się ze swoim lekarzem lub psychoterapeutą. Każdy uczestnik oświadcza, że nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Szkoleniu. Wszelkie wątpliwości powinny być zgłaszane Organizatorowi przed zawarciem Umowy.
  12. Uczestnicy oświadczają, że nie cierpią na żadne schorzenia psychiczne lub neurologiczne, które mogłyby negatywnie wpłynąć na ich zdrowie i bezpieczeństwo podczas szkolenia, w szczególności na schizofrenię, psychozę, epilepsję, narkolepsję, chorobę afektywną dwubiegunową, borderline oraz ciężkie zaburzenia depresyjne z tendencjami samobójczymi.
  13. Organizator może odmówić każdemu uczestnictwa w Szkoleniu bez podania przyczyny (za zwrotem dokonanej już wpłaty).
  14. W przypadku ciągłego nieetycznego, nieodpowiedniego zachowania uczestnika, trener może poprosić go o opuszczenie szkolenia za zwrotem zapłaconej sumy pomniejszonej o dotychczasową wartość odbytego szkolenia.
  15. Organizator nie wyraża zgody na nagrywanie, reprodukowanie, utrwalanie ani rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie całości lub fragmentów szkolenia. Wszystkie materiały szkoleniowe są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Nie mogą być udostępniane publicznie osobom lub instytucjom trzecim.
  16. Organizator zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji i innych materiałów związanych ze świadczonymi usługami.
  17. Certyfikat ukończenia szkolenia otrzymają osoby, które zrealizują cały program szkolenia tzn. będą obecne na wszystkich dniach szkoleniowych, podejmą się wykonywania wszystkich ćwiczeń przewidzianych w programie szkolenia oraz zaprezentują odpowiedni poziom umiejętności podczas ich realizowania. Wyjątkiem jest rezygnacja z wykonania jakiegoś ćwiczenia z ważnego powodu, zgłoszona trenerowi podczas szkolenia.
  18. Uczestnicy oświadczają, że nie będą zgłaszać jakichkolwiek roszczeń w stosunku do szkoleń oraz otrzymanych materiałów po skorzystaniu z usługi. Wszelkie nieprawidłowości i wątpliwości należy zgłaszać niezwłocznie w celu ich wyjaśnienia.

§3 REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W KURSIE

  1. Uczestnik w każdym przypadku ma prawo (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, o którym mowa w punkcie  1. powyżej, Uczestnik może przesłać drogą mailową na adres info@polskiinstytuthipnozy.pl
  3. W razie odstąpienia o umowy w myśl ust. 1. powyżej, Organizator niezwłocznie poinformuje Uczestnika o otrzymaniu jego oświadczenia oraz zwróci należności uiszczone przez Uczestnika na poczet Szkolenia w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot nastąpi przelewem na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonana została płatność.
  4. W przypadku, gdy Uczestnik odstąpi od Umowy po upływie terminu wskazanego w ust. 1 niniejszego paragrafu, wpłata zaliczkowa pozostaje bezzwrotna.
  5. W przypadku braku możliwości przyjścia na szkolenie po zawarciu Umowy uczestnik może przełożyć swoją rezerwacją na następną edycję w kolejnym terminie lub na inną osobę, pod warunkiem, że zmiana decyzji nastąpi nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
  6. Gdy Uczestnik poinformuje Organizatora o braku możliwości uczestniczenia w kursie w terminie późniejszym niż 10 dni od daty rozpoczęcia szkolenia wpłata za szkolenie pozostaje bezzwrotna.
  7. Rezygnacja ze Szkolenia podczas jego trwania wiąże się z pełną opłatą za szkolenie.
  8. Nieobecność Uczestnika na szkoleniu (bez formalnego zgłoszenia rezygnacji) nie zwalnia go z obowiązku zapłaty 100% ceny szkolenia. W przypadku rezygnacji z udziału w Szkoleniu bądź nie wzięcia udziału w Szkoleniu i niepoinformowania o tym Organizatora, zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym paragrafie, Uczestnik jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów związanych z udziałem w szkoleniu.

§4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
  2. Dane osobowe są przetwarzane przez Organizatora zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
  3. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są wyłącznie w celach realizacji Umowy, organizacji i realizacji danego szkolenia, a także w celu komunikacji z Uczestnikami Szkolenia.
  4. Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza wyrażenie przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach i w zakresie wskazanych w niniejszym rozdziale Regulaminu.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych oznaczonych w formularzu zgłoszeniowym jako niezbędne powoduje brak możliwości świadczenia usług na rzecz Uczestnika.
  6. Uczestnicy Szkolenia mają dostęp do swoich danych osobowych, żądania ich poprawiania i usunięcia.

§5 ZMIANY LUB ODWOŁANIE TERMINU KURSU

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Szkolenia bądź jego odwołania, w konsekwencji zaistnienia okoliczności, za które Organizator nie ponosi winy (niezgłoszenia się minimalnej liczby osób, którą przewidział Organizator dla danego szkolenia, choroba trenera lub inna siła wyższa itp.)
  2. Jeśli w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od Organizatora szkolenie nie będzie mogło odbyć się w planowanym terminie – zmiana terminu szkolenia nie stanowi zmiany Umowy. O zmianie terminu i nowym terminie szkolenia Uczestnicy zostaną powiadomieni drogą mailową, na adres e-mail wskazany w Formularzu.
  3. O zmianie terminu Kursu Organizator niezwłocznie poinformuje Uczestnika, nie później niż na 10 dni przez terminem Kursu.
  4. W takim przypadku Uczestnicy, którzy dokonali wpłaty, mają możliwość: uzyskania zwrotu uiszczonej opłaty za szkolenie bądź wziąć udział w szkoleniu w zmienionym terminie. Zwrot dotyczy tylko kwoty wpłaconej na poczet uczestnictwa w Szkoleniu (z wyłączeniem kosztów ewentualnego dojazdu i noclegów).
  5. W przypadku odwołania szkolenia, Organizator zwróci uiszczoną przez Uczestnika opłatę za szkolenie w terminie 3 dni od dnia poinformowania Uczestnika o odwołaniu szkolenia.

    §6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
    2. Przy zawieraniu Umowy nie znajdują zastosowania przepisy art. 661 1-3 k.c. dotyczące ofert zgłaszanych w postaci elektronicznej.
    3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2025.
    4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Organizatora, nie krótszym niż 30 dni od daty opublikowania ich na stronie polskiinstytuthipnozy.pl
    5. W przypadku braku akceptacji nowych postanowień Regulaminu, Użytkownik ma możliwość odstąpienia od ich akceptacji, co spowoduje wygaśnięcie umowy między Organizatorem a Uczestnikiem.